Monday, February 28, 2011

روشهای مقابله با ترس برای راهپیماییهای خیابانی

ترس شما از پلیس یا بسیج کاملا طبیعیست.صورت نتراشیده و زمخت و لباسهای مندرس و کثیف رفتار حیوان مانند برای انسانهای مدرن و با شخصیت رعب آور و تاثیرگذار است.
ولی حقیقت امر اینست که هرگاه شما به ترس اجازه میدهید تا بر شما سوار شود به کسانی که بر ترسشان پیروز شده اند خیانت کرده اید.
در این مطلب میخواهم راههای مقابله با این ترس و وحشت را بررسی کنم.
ترس از تنهایی: سعی کنید تنها نباشید.قبل از رفتن به راهپیمایی با دوستان خود قرار بگذارید و بصورت گروهی به راهپیمایی بروید.
مخصوصا اگر نزدیک به یکدیگر و دست در دست بدهید و همگی سرود یا شعار سر دهید بطور یقین بر ترستان چیره خواهید شد
ترس فرار: فرار ناشی از ترس است. زمانیکه سگی را ببینید اگر فرار کنید شما را تعقیب میکند ولی اگر وجود او را بروی خوتان نیاورید . یا حتی بسمتش حمله ور شوید اوست که فراری میشود.بنا به تجربه شخصی بارها دیده ام که چگونه فرار چند نفر  باعث فرار گروهی عظیم میشود.بهترین کار در زمان حمله بسیجیان بجای فرار نزدیکتر شدن به یکدیگر و حتی در آغوش کشیدن گروهیست.
ترس از خشونت: بسیاری از افراد شرکت کننده در راهپیماییها از حرکات خشن و تحاجمی بیزارندو اینچنین اقداماتی باعث فراری شدن آنها از صحنه میشود. اگر کسی در بین شما به این اقدامات دست میزند به او این مورد را گوشزد کنید که این اقدامات باعث از بین رفتن جمعیت میشود.  حقیقت امر این است که بسیج یا پلیس هیچگاه به یک جمعیت بزرگ حمله ور نمیشود مگر آنکه مجبور شود.
به خودتان ایمان داشته باشید و بدانید که نیرویی بزرگتر و قویتر از قدرت اتحاد شما نیست و با هم شکست ناپذیر خواهید بود

1 comment:

  1. يه راه حل مبارزه مسالمت آميز دارم. لطفا اينو پخش کنيد. يه ابزار مناسب براي پاشيدن مايعات بر روي موتوري‌ها و غيره وقتي که از بين خطوط ويژه حرکت ميکنن، استفاده از سرنگهاي بزرگ و مخصوصا سرنگهاي شيشه‌اي هست که سوزن سرش رو وصل نکردين. با يه دست بدنه سرنگ رو نگه دارين و با يه دست ديگه اونو با قدرت تخليه کنيد. ميتونيد آب جوب که بد بو هم هست يا رنگ يا چسب قطره‌اي رو بکشين و روي اونا بريزين. اگه بتونين سرنگ شيشه‌بزرگ پيدا کنيد که تا ده‌ها متر ميتونيد مايع رو پرتاب کنيد. يه بار امتحان کنيد و اگه کار ميکنه اين راه رو پخش کنيد.
    به اميد آزادي سبز

    ReplyDelete